Założycielka i dyrektor Przedszkola Niepublicznego "Kot w butach". Absolwentka Studium Wychowania Przedszkolnego oraz studiów magisterskich w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Krakowie, Katedra Pedagogiki Specjalnej o specjalności pedagogika terapeutyczna.
Ukończyła studia podyplomowe o kierunku menadżer oświaty w zakresie kierowania placówkami oświatowymi przy Uniwersytecie im. Mickiewicza i Katedrze Pracy i Polityki Społecznej Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Ukończyła studia glottodydaktyczne w zakresie wychowania językowego w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym opracowanym przez B. Racławskiego.
Ukończyła 3 stopniowe szkolenie w zakresie terapii behawioralnej dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu w Centrum Terapii Behawioralnej.
Posiada uprawnienia trenera rodzin zastępczych i naturalnych ( prowadzenie treningów umiejętności wychowawczych) oraz wiedzę w zakresie pracy z dzieckiem z FAS, ADHD, PDD.
Doświadczenia zawodowe:
mgr Marta Grzywnowicz – Zastępca Dyrektora Przedszkola
Absolwentka Wydziału Nauk Społeczno – Pedagogicznych Uczelni Korczaka na kierunku Terapia Pedagogiczna i Socjoterapia. W 2011 roku ukończyła studia licencjackie w Kolegium Nauczycielskim w Gliwicach na Kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Surdopedagogika z informatyką w kształceniu specjalnym. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie w Oświacie w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, aktualnie doskonali swój warsztat pedagoga specjalnego na studiach podyplomowych z zakresu Logopedii w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego.
W celu doskonalenia swojego warsztatu ukończyła liczne kursy oraz szkolenia, m. in. :
· Terapia dziecka z autyzmem
· Wykorzystane Elementów integracji sensorycznej w pracy nauczyciela,
· Terapia ręki
· Trening umiejętności społecznych – I i II stopień.
· Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole i przedszkolu
· Warsztaty "Cztery Pory Roku - pedagogika zabawy" prowadzone przez wykwalifikowaną trenerkę II stopnia PSPiA KLANZA.
„Praca z dziećmi to dla mnie nie tylko wykonywany zawód. To życiowa misja, którą staram się wypełniać jak tylko potrafię najlepiej. Uważam, że nie tylko my - nauczyciele, wychowawcy i opiekunowie - uczymy dzieci, wiele możemy sami nauczyć się OD dzieci. Każdy poznany mały człowiek, uczy nas czegoś nowego, od każdego czerpiemy nowe doświadczenie - zarówno zawodowe, jak i życiowe. Bezpośredni kontakt z dziećmi i obcowanie z nim na co dzień pozwala mi obserwować ich rozwój, zrozumieć ich potrzeby i cieszyć się razem z nimi z każdego - nawet małego - sukcesu. Praca w przedszkolu "Kot Filemon" od początku dawała mi właśnie taką możliwość. Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi codziennie uczą mnie pokory, cierpliwości, pozwalają cieszyć się nawet najmniejszym powodzeniem. Każdy nasz wspólny krok w przód jest ogromnym krokiem milowym w ich życiu, a dla mnie dowodem na to, że to co robię ma sens. Podczas swojej pracy z dziećmi staram się pamiętać, że dziecko to przede wszystkim mały człowiek - który również miewa gorszy dzień, ma swoje plany, marzenia i własne zdanie. Człowiek, który tak jak każdy z nas zasługuje na szacunek i zrozumienie.
Uważam, że każde dziecko - niezależnie od wieku - powinniśmy traktować na równi ze sobą, tylko wtedy będziemy w stanie zdobyć jego zaufanie i zrozumieć czego potrzebuje.”
„Trzeba mieć wielkie serce by kształtować małych ludzi”
W naszej placówce opiekę nad dziećmi sprawują wykfalifikowani nauczyciele i specjaliści, dla których praca z dziećmi nie tylko wykonywany zawód. To życiowa misja, którą starają się wypełniać najlepiej jak potrafią, wkładając w wychowanie i edukację dzieci wiele serca i pasji. Wykfalifikowana kadra z pasją do zawodu, ambitnie powiększa swój warsztat pedagogiczny, a do prowadzonych zajęć podchodzimy nowocześnie i kreatywnie, jednocześnie zapewniając dzieciom ciepłą i rodzinną atmosferę w placówce.
Kadrę przedszkola tworzą nauczyciele posiadający pełne kwalifikacje uprawniające do pracy w Przedszkolu, którzy ciągle powiększają swoją wiedzę o dodatkowe kursy, szkolenia i warsztaty. Zapewniamy również fachową opiekę dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zatrudniając takich specjalistów jak: pedagog specjalny, surdopedagog, logopeda, psycholog, a także profesjonalnych instruktorów zajęć dodatkowych.